Provrumsvåldgästaren.

15:45:44 | 2012-03-19

Idag när jag var och testade jeans så drog en tant upp dörren till provhytten, ursäktade sig och stängde igen den igen. Varpå hon åter öppnade den och sa "förresten, de där satt jättebra på dig. Dem borde du köpa". Visste inte vad jag skulle säga så jag bad henne bara stänga dörren.

Jag tycker själv att det är rätt svårt att missta ett upptaget provrum för ett ledigt. De är ju ändå utformade så att man ska se ett par ben och ett huvud om det är upptaget. Förutsatt att det inte är någon väldigt kort, svävande person däri då.

Men en sak hon hade rätt i, provrumsvåldgästaren; jag borde ha köpt de där pastellfärgade turkosa jeansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0