Kiss and tell

17:55:41 | 2011-01-23


Om dig

Namn: Christel Isabell Simoné Alexandra Reiman
Ålder: 19 vintrar
Smeknamn: I go by Kittel, alternativt Christelicious.
Syskon: Två halva syskon och en tillämpad syster.
Sysselsättning: Jobbelijobbar tvärs och kors, samt pluggar ett par kurser.
Bra egenskaper: Glad (mestadels!)
Dåliga egenskaper: Tålamod...
Hårfärg: Blondie
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 37-38
Klädsel

Vad har du på dig idag: Leggings, linne och tjocktröja. Hemmaklädsel!
Vad använder du just nu för skor: Varvar mellan höga och låga stövlar.
Favoritfärg på kläder: I'm a black magic woman ...

Senaste person som

Sov i din säng: Me, myself and I.
Du pratade med: Mi padre.
Du delade en drink med: Amanda
Du gick på bio med: Mi padre.
Du gick på stan med: Amanda.
Skällde på dig: Haha, Pappa. Fast vi skällde nog lika väl båda två.

Senaste

Låt du hörde: Pada-da-da-da ... BARBARA STREISAND! 
Film du såg: Finding Neverland. (Bäst!)
Mat du åt: Ugnsbakade rotfruker.
Kram: Sandra pantertant.
Puss: Amanda, haha.
Fest: En herrans massa tid sedan, typ.
Känslan: Kvinnosmärtor + ånger.
Ilska: Dum syster.
Resa: Åre? Annars var det Norge för två år sedan.
Glädje: Återseende av saknade vänner igår.
Dröm: Den senaste jag minns var på julaftonsnatten, när jag vaknade upp av att jag försökte slå in min egen kudde till ett paket. På morgonen upptäckte jag att jag till och med använt tejp ... Haha, arbetsskada.
Boken du läste: Håller på med Franz Kafka - Processen.
Personen du träffade: Papi.
Personen du pratade i telefon med: Tomtom.
Personen du fick sms av: Heidi.
Gången du åt en 7-eleven korv: Never done.
Gången du var utomhus: I natt när vi kom hem från krogen.
Gången du sov: I morse.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ikväll. (Jag och pappa)
Saken du köpte: Öl!

Kommentarer
Postat av: TC

Första personen jag ser som har samma efternamn som jag själv =)

2011-03-09 @ 18:44:45
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0