2011

18:07:42 | 2011-01-01
Hej.
Fy mig, har inte skrivit på hela året ... hehe.
Jag har haft en ganska hektisk arbetsperiod i december, fram till idag har jag jobbat tre veckor i streck med en dags ledighet. Somliga skulle väl vilja kalla mig flitig.
.
.
Året som vi träder in i då;
.
Jag kommer plugga ett par kurser för speciell behörighet. Och fråga mig inte
vad det är jag tänker plugga, för det har jag inte specificerat. Jag har bara sett till att jag kommer få behörighet för det jag kan tänka mig studera. Högskoleprovet är också tänkt att skrivas, i hopp om att jag tagit ett beslut om vad jag ska plugga för att sedan söka vidare till hösten.
.
Jobb! Fortsätter väl som vanligt, antar jag. Det återstår att se hur det fungerar ihop med pluggandet bara.
.
Och sist, men absolut inte minst; MINA VÄNNER! Jag har försummat mycket umgänge pga jobbet, oturligt nog. Men det är det slut på, jajjemän!
.
Gott nytt år på er allesammans, hoppas ni njöt av bubblet igår och att ni idag mår som ni förtjänar idag. Somliga var ju starka nog att avstå alkoholen och allt vad festandet innebär, "hehe".
Jobbade i Upp-fucking-sala och körde dit i en hemsk jävla snöstorm på oplogade vägar. Skitkul.
Ett nyår värt att minnas ...
..... ELLER?!

Kommentarer
Postat av: Thoremmy

I really enjoyed my visit. A great site

2011-12-24 @ 23:59:29
URL: http://thoremmy.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0