I did my best to notice

05:21:30 | 2010-11-07
Hemma. Kursen varade mellan 18-21 och därefter bar det raka vägen till Anchor, där praktiken var förlagd idag.
När jag skulle parkera längst sveavägen så dök det upp ett par cowboysar utanför Anchor, haha. Vid stängningen fick jag höra att någon full tant hade börjat dra i hästens läppar och velat pussa den, att hästen typ ballat ur och att killen som var med tanten hade smällt till en av cowboysarna. Skrattade gott gjorde jag.
Något fyllo välte ut hela jävla kortskon som man drar alla kort ur också. Kuuul kille! "Amen den var ändå i vägen".
.
Och till min föga (och missnöjda) förvåning dök pappsen, brorsan och två kompisar upp på krogen i sitt sinnes fulla (väldigt bokstavligen) bruk. Eftersom jag var tvungen att skriva kassarapport efter stängning så gick fyllona och satte sig i bilen. Hur pigga tror ni de var när jag kom ut efter en halvtimme? Tom var ganska rådäckad, medan pappa var lagom fyllesömnig bara.

Fjortisbild, undertecknad understryker.

.

Nä, nu ska jag dra fram boken jag måste läsa för prövningen och mysa ner mig under täcket.
Sov tajt!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Du betyder för mig med! Tycker bara att det är tråkigt att det fungerar så dåligt som det gör... Önskar det var annorlunda.



Han blev ormbiten för ett tag sedan, veterinären trimmade båda benen för blodprov och dropp.

2010-11-07 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0