The beast may bite

19:16:37 | 2010-03-28

Du heter: Christel Isabell Simoné Alexandra Reiman
Smeknamn:
... I överflöd, ja. Kittel I like best though!
Låt som när du är ledsen sörjer till?
: Har man en sådan? Jag gillar "mad world" när jag funderar dock.

Beroende av: He he he, ingen som betvivlar mitt svar om jag svarar cola?

Vad tror folk om dig?: Varsågod att berätta.
Stämmer det?: No idea.
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen ("Atlanten"), mitt uttryckssätt och min mogenhet. Gentemot vuxna vill säga.

Vad säger du för att imponera på någon?: "Tja!"

Hur imponerar man på dig?: Man visar att man har huvud, eller gör något jag avundas. (alt. båda då? haha)
Brukar du skratta för dig själv?: Skämmigt ofta, haha!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad säger du om att vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss? haha bästa"
Var bor du?: Hyddinge
Trivs du där?: No complaints

Äger du några converse: tre omgångar har brukats.

Sprit, cider, vin eller öl: Varför välja enbart en?
Brukar du bli för full: He he, vad är egentligen "för full"?

Är du allergisk mot något: Överkänslig mot milken

Hur svarar du i mobilen: God dag, Hallå, Ja det är Christel eller VAD VILL DU?!.
Antal timmar sömn inatt: sex.

Brukar du komma i tid: + 30 min

När mår du bra: När jag står över mina egna demoner och lyckas hantera dem. Sällan dock.

När blev du fotad senast: Torsdag!

Hur känner du dig nu: Som om att demonerna återigen vinner.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått, vitt mestadels.

Vad tycker du om fötter: Glad att de tar mig framåt än.

Vad saknar du: Att våga, sommar och folkrace.

Hade du en bra kväll igår: Eh, nje.

Favorit dryck på morgonen: Grönt te eller cola.

Rakar du benen: Jag är väl ingen grottmänniska heller.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Lägga mig? Sova, varför?
Är du blyg?: Mje, off and on. Inte farligt iaf.

Sysslar du med någon idrott: Etta i twisterligan.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror inte på "kärlek" överhuvudtaget.
Har du spytt offentligt: Fyra år sedan på Marcus student, haha.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Pilla

Är du nöjd med ditt liv: Det kommer.

Är du bortskämd: Jag gör mitt för det jag får.
Vad gör du i morgon: DÅ smäller det. Närmare definition fås imorgon.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Var din egen.
Vad längtar du till?: Att bila i sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag vet vilka jag kan förlita mig på, trots up's and down's

Vad använder du för shampoo?: Typ olika varje gång. Nu det där Tresemmé.

Hur gammal är du: Har gått igenom min nittonde mars-månad snart, arton kompletta år.

Tycker du om någon just nu: Hard one. Jag bekänner inget.

Gröna eller röda äppeln: Illgröna

Gillar du golf: Att brumma med bilen i folkrace kanske

Vilken tid gick du upp idag: tio i nio

Har du sovit i din egna säng inatt: Yee, med datorn på kudden bredvid

Har du strumpor på dig nu: En grön och en svart.

Är det okej att gråta: Ja, wish I had the power. Första gången på typ fem år hahah!

När grät du senast: Haha fällde löjliga saker här om veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Tudeluu fuckers!
Bär du glasögon eller linser: Onödigt. Har dock gröna linser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Behöver inte tillhöra någon speciell klass.

Har du piercing: Öronen enbart
Vill du gifta dig: Time will tell.
Vill du ha barn: Time will tell.

Solar du ofta: Nje, wish I did.

Är du bra på att laga mat: I'm no judge. Har dock gjort det var dag de senaste fyra åren
Är du flygrädd: Ne.

Hur vig är du: Lite. Kan få fötterna bakom huvudet och är allmänt .. böjbar.

Är du musikalisk?: Bra musiksmak iaf! he he

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola

Vilken är din favoritglass: Sådan utan mjölk ...

Tror du på ett liv efter döden: Nej

Tycker du om sushi: Yeppsi-doo
.
Vad äter du helst när du ser på film: Surt godis

Har du tandläkarskräck: Skrek "jävla apa" till min tandläkare som fyraåring. Har dock fått ny läkare sedan dess, och blivit illa tvungen att komma över't.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt.

Vilken ögonfärg har du: Mörk/ljusblå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ne.

Biter du på naglarna: Nagelbanden.

Röker du: Inte konsekvent, blir dock oerhört sugen efter tre öl.

Hur ofta tränar/motionerar du: Promenixar i veckorna

Senaste låt du hörde: "Teen age riot" - Sonic youth

 

Bild tagen för ungefär ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: M

SexY!

2010-03-29 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0