I can't make it undone

22:12:35 | 2010-01-27
God kväll,
I dag träffade jag Angelica för en fika - och vilken välbehövlig sådan också! Vi har inte träffats på allt för lång tid, vilket också är en situation som jag verkar ha placerat mig i med alldeles för många gamla vänner .. SUCK, att man är så hemskt dålig på att prioritera.
Skulle även ha varit med Ume, men jävlen gick och sniffade i sig må-dåligheten hos resterande familjen och fick feber, stackarn.

För tillfället sitter jag med två laptops framför mig och ser lite smått proffsig ut som jag växlar mellan dem, haha. Diskuterar chockbeteenden med Enya framför camen, planerar lite saker för helgen och babblar allmänt babbel med alla andra.

Nu ska jag ta mig upp med min älskling - colan -  och bädda ner mig med boken "Jennifer Staten" som handlar om marknadskrafter. Telefonen lär också gå varm - man är väl kvinna och klarar av flera saker samtidigt, hihi!

Puss på er!


Med företaget på lokala mässan.

Kommentarer
Postat av: Ume

jag har minst lunginflammation, mår som en överkörd råtta..uttråkad like hell! hatar o va sjuk:( men puss på dig iaf!

2010-01-28 @ 17:22:48
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0