Easy living

20:40:54 | 2010-01-07
Tjenixen sötingar! Jag hoppas ni har det lika bra som jag just nu, sittandes i en flashy lya precis i centrum av Åre drickandes öl i större mängder.
Gissa vem som är i Åre?! - HOFFMAESTRO! Är man cool eller är man cool?

Enda minuset kan vara de 35 minus som vi befinner oss i. Typ näsborrarna svider när man andas, haha! '
Imorgon beger vi oss ut i backarna, we'll see if I'll survive! 
(OBS: SE UPP I BACKEN FÖR FINSKA ATTACKEN!)



.. Jag hoppas verkligen inte att jag ignorerar mitt illamående i onödan .. Jag har haft ett svidande tryck i bröstet/revbenen en vecka nu, och tillfällig huvudvärk har också förekommit. Hmm ...

Kommentarer
Postat av: M

doktorn!!!!!!

2010-01-08 @ 02:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0