Down my spine

14:54:38 | 2009-10-04
Alltså ÅH! Jag var och mötte upp en kär friend för att hämta lite lånade pengar innan hon åker till Usa. (Gissa om man är avis på alla jävla sverigeflyktingar, haha.)
Iaf, när vi sagt hejdå och jag är en halv km från bussen så börjar det spöregna till min eviga tur. När jag väl kommer till busshållsplatsen dyngsur så går den om tjugo min. Så jag står där och huttrar som en fågelunge tills jag får komma på och trängas med turkigt svettiga armhålor. Supermys.

När jag kliver in genom dörren hemma så får jag en annan sorts rysningar över kroppen, - tvn står på och Erik från Idol klämmer i ordentligt i kvalet ... med ens kändes allt så otroligt mycket bättre.
Det spelade ingen roll att jag var dyngsur och förmodligen kommer bli förkyld.

Och nu Tove, - henne ska vi inte snacka om. Hon typ .. äger mig sedan killerslåten. Den som tolkar favoritlåtar bra, den är fan en favorit hos mig. MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0