Embarking soul

01:10:27 | 2009-12-14

Sötsandra och jag

Tja, morsning och korsning!
Stand up, utgång, stan, chillsup och folkrace. Helgen innebar ett par groggar för mycket, tror jag bestämt. Jobbigt att bli gammal nog att ingen ber en vara diskret med det heller, haha.

Imorgon blir det tandis - IGEN. Sedan ska jag svänga in på weekday och förhoppningsvis inkassera ett par nya cheapisar, woho!
Ska även utföra ett säljsamtal kom jag på? Åh hej Christel, du är så jävla grym som tänker på det tio över ett. Jag borde upprätta någon fenomenal strategi över mitt skolarbete (och resten av vardagen också för den delen) så KANSKE jag skulle kunna överleva utan fet ångest, möjligtvis.

Nej, nu ska jag lägga huvudet på kudden. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0