070809

13:33:46 | 2009-08-07
Tjena mors!
Jag och Pappa lyckades samla oss efter gårdagens konflikter, och åke vid tio till centrum där Pappa skulle klippa sig och jag köpa färg till håret. Efter en halvtimme var pappa klar hos frissan, och jag rotade igenom rean på JC. Såklart att jag, som vanligt inte hittar något som är på rea, utan X antal klädesplagg som var på ordinarie pris. Blev ett linne, en långärmad tröja och ett klänningsaktigt linne. Nice! Möjligtvis dyker bilder upp.
Nu gormar den där fadersgestalten igen, hujedamig väl ... jag kommer klappa ihop snart om jag måste stå ut med den där stämman. Tror att jag skulle behöva lite mer tid ifrån honom .. men lär ju inte bli så när skolan, och mina prövningar närmar sig med raska steg. Arma mig.
... Och ingen slingning i håret hinner jag med heller, eftersom man måste städa. Nödvändigt, finns väl polacker att sätta i arbete?


Jag och syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0