Satisfaction

17:41:18 | 2009-08-10
Hejsan.
Idag har jag nog varit världens segaste mört. Har bara gjort up planer för resten av veckan.
Kom ju hem från landet igår efter nio någongång, och gänget satt och käkade kräftor utan mig (hubu!). Jag anslöt mig till bordet med en öl och vi tjattrade en del. Jag försökte tom. konversera några fraser på thailändska med Nok, men hon skrattade mest åt mig, haha. Vi bastade och chillade kvällen i ända.

Landet då, det var NICE! I lördags var vi med Katja, Jarmo och min lilla Hilla. Vi käkade kräftor och drack vin, hur mysigt som helst! När de avvek hemåt så gjorde sig de flesta i stugan redo för sängkammaren, men icke jag! Jag messiliserade med Enya, ett par stugor bort, och vandrade över dit där även Isabell befann sig. Vi gick till sjön och filosoferade om livet samt plockade upp Leo för en promenix.

Söndagen
var en sådan där halvslö dag. Käkade bulle till frulle och åkte för att bada i havet. Väl där vart jag lite äcklad. Killen som Johan kände där hade svininfluensa och vattnet såg ut som avlagrad skit = Blä. Vi åkte hem(till stugan) igen och käkade och så kom Enya för att hämta mig till fotbollsplanen. Efter matchen skyndade vi oss tillbaka och in med allt i bilen, och mars pannkaka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0