060809

23:53:07 | 2009-08-06
God kväll. Igår stack jag iväg till Djurgården och Biskopsudden och grillade och spelade kubb med ett gäng på sådär tjugo personer. Senare mot eftermiddagen så kom Mikael och Tom med båten till bryggan och vi tog oss en svängom. Jag bestämde mig för att fastna som sängpartner hos Amanda så vi gick ut och käkade på det vanliga stället runt hörnet, vid malmskillnadsgatan.

Vaknade upp vid halv elva(?) bredvid Amando och det var fullt stoj i lägenheten när lilla Charlie sprang runt som en tokig knott och terroriserade familjen. Vi piggnade sakta men säkert och klädde på oss och gick och satte oss i Humlegården för att vänta in Johan, som kom en timme senare. Vi tog en lunch på Stureplan och fortsatte med att kolla i ett par butiker samtidigt som Fredrik anslöt sig till vårt tåg.
Det var 75 procentig rea på Weekday, och jag som var ute efter ett par nya cheapisar hade lust att vråla av lycka. Dock var lyckan inte så långvarig eftersom jag upptäckte att alla av min storlek redan varit där och roffat åt sig. Dock hittade jag ett par ljusa, fina jeans som jag funderar på. Kanske blir återbesök nästa vecka?
När jag anlände hem fick jag ett sjutusans trevligt bemötande, skriver om det efter duschen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0