Sunday

17:10:48 | 2012-11-18
 
Efter att ha legat för döden (okej, kanske inte så illa, men jag har varit sjuk och känt mig ynklig) sedan i torsdags så har jag nu till hälften återuppstått. Har lagat korvstroganoff åt Pappsen och sitter nu och vickar på huvudet i takt till Pete Yorn (bästa!) samtidigt som jag försöker få vett i vad nästa år ska bjuda mig på för äventyr. Jag har sökt till ett par kurser på maximalt halvtid så att jobbet får mer utrymme. Hur mycket jag än försöker förneka det så går det inte - money rules the world. Problemet här är att jag inte kan bestämma mig för vilken jag ska välja och det förmodligen kommer sluta med att jag går samtliga. Doh.
 


Nu ska jag gå och snora ned sängen framför en bok (eller bakom, beror på från vilket håll man ser det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0