Den tredje november 2010

17:50:11 | 2010-11-03
Hej!
Jag har en synnerligen excellent frånvaro här i bloggen, hehe.
Man måste ju kunna skryta med något, aight?
.
Dagen har stått för nyförälskelse till photoshop, lite tvätt osv. Skulle egentligen ut på praktik till nio i kväll, men jag känner en växande huvudvärk som tyder på feber, så jag väljer att stanna hemma. Nu ska jag istället sätta tassarna på ratten och rulla iväg mot affären och köpa lite tillbehör till laxen som jag tänkte tillaga till middag till far och bror (och mig!).
.
Vad sägs om designen, hur ska den se ut egentligen? Satte dit ett litet ihopskrafs bara för att få till en förändring.
Beslut är ju inte alltid min främsta egenskap so to say...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0