Stuck on me

22:22:10 | 2010-01-26
Haha, sitter med Pontus och snackar latinska citat på msn. Vissa av dem lyckas jag klura ut hälften av eftersom latin är grunden till mycket engelska, vilket jag förstår (shocker, huh?!).

Iaf, när vi satt i klassrummet någon sen eftermiddag och de två spansktalande killarna i klassen sitter och tjattrar om något av vår lärares krångliga beskrivningar och den ena frågar den andra vad han menar och den andra svarar nekande att han inte heller förstår - och jag rycker in och förklarar varpå den ena säger "Abo mannen hon kan spanska!". Helt förvånad vänder jag mig om och undrar vad fan han snackar om tills det visar sig att de tydligen fört en dialog helt på fucking spanska som jag hängt med i och förstått - utan att hajja det.

My mind is a scary place, I once again tell you, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0