Just to make it through

23:01:22 | 2010-01-03
Men okej, älskade och likväl oälskade småglin - här kommer ett något mer utvecklat inlägg, varsågoda!

December har varit en helt underbar månad överlag, minuset skulle vara mina mindre konflikter med papi - men jag antar att det hör till när jag börjar flänga ordentligt på krogen OSV.
Så, jag tänker räkna december som uppstart till det nya året, för det ska bara klättras uppåt härifrån.

I morse vaknade jag på Sandra soffa och låg och knappade på luren när helt plöstligt en naked dude springer förbí i hiskelig fart mot toan. Tror fan att det var tur det, för det kom nog förra månadens matrester med det trycket i magen .. det lät verkligen INTE TREVLIGT. Gick iaf och gosade med Sandra ett tag sedan innan jag tog bussen hem och tvättade ett par omgångar och käkade kex och ost framför tvn med pappa, haha.

Ytterligare så tror jag att jag fått en sådan där ovälkommen magkatarr igen .... gah, fy vad jag verkligen inte skulle orka med det just nu. Men det är bara till att tugga tabletter, hö hö hö.


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0