Fotografering utförd.

16:12:18 | 2009-09-28
7a5e1ac7458e470e247d9bb535d09ce4.png

Kolla varifrån!

Fotografering utförd. - tyvärr utan bravur. Såg inte så pigg ut, var inte så pigg. Nu har vi en livlig debatt om låtsasländers krigsföring. Vi är fattiga och är nära undergång. Bah!
Mitt klädpaket är hemma på köksbordet har jag fått information om, woho! Som jag har väntat. Dock lite sent när fotografering var idag. Men vi var så fullt värdelösa att vi bara hade läraren och plakat på bilden som kommer dyka upp i skolkatalogen. Vi tog en annan gruppbild där jag blev strypt dock. Vackert, troligen. De längsta fick sitta också, damnit! Tydligen tillhörde jag en utav dem. Stackars mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0