Always look on the bright side of life

17:44:13 | 2010-09-19
Hej.
Well, it's been a while. Och ett långt sådant också. Sommaren har kommit till ända, och nu träder vi in i höstburret, tragiskt nog. Inte som om att jag fryser arslet av mig redan som det är, men så ska det sakta men säkert bli allt kyligare .. hmpf.
.
Igår vaknade jag 0927. Det lilla problematiska med det var att jag skulle börja jobba 0930. I cp-rush topsade jag bort sminkrester från alla håll och kanter i ansiktet då jag sovit (Det borde inte ens få kallas sova när det är mindre än två timmar) med sminket efter turen som fyllechaffis till runt fem, drog på mig kläder och stampade på gasen för glatta(läs: stressade och panikslagna) livet. 0952 var jag parkerad på jobbet och dog lite av lättnad.
Slutade klockan halv åtta, efter ett antal raggningsrepliker. Det märktes sannerligen att det var säljarkonferens, no doubt about it.
När jag kom hem satt det större gänget och glufsade tacos, och givetvis brukade ölburkar i snabb konsumtion. Sandra och jag stack iväg och skjutsade Carro till Högdalen och stannade sedan till på bowlinghallen och snackade daglig skit. Sandra körde min bil för första gången, och var vänlig nog att ge mig whiplashskador i omgångar, hehe.
Hemma igen var det fest, folk hade anlänt och musiken dånade. Jag tog mig ett par burkar och började känna av ett tryck i bröstet, vilket jag känt förut. Uschabuscha. Efter att jag vilat och återhämtat mig inser jag att dramaserien "Glömsta Hills" fått ett nytt kapitel skrivet, denna gång med huvudrollsinnehavarna Mikael och Nok.
Jag lekte Dr. Phil och även Sandra högg in, och efter många om och men så satt de båda på golvet i hallen och försoningshånglade, haha. Jag och Danne satte oss och pratade i soffan medan AlkisTom och resterande däckade på första bästa ställe. Halv sex började både Melrose place på trean och Danne snarka. En stund av mindre behag vill jag berätta.
.
Idag har alla varit bakisslöa, oförsvånandsvärt nog, och jag börjar jobba klockan sju. Idag är det på moderaternas valvaka. Undrar om man får träffa homie boy Fredde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0