Lojalitet

15:27:45 | 2010-01-25
Heeello!
Jag sitter här på sjukan idag igen. Tom bröt armen igår några cm upp från handleden när han försökt trixa i skidbacken i Flottsbro - PRECIS som vanligt. Risktagandet kom ikapp honom till slut helt enkelt!
Men i morse ringde de iaf och vi åkte in hit, han röntgades och så innan ett så fick han åka ner till pre-operationssalen där jag inte fick äntra pga. sterila skäl. De skulle operera halv två och sedan skulle han vara kvar där ett tag .. så han borde nog komma upprullandes snart tycker jag.

För övrigt läste jag i förra veckan något om att finskar befolkar huddinge med typ tio procent. Iaf åtta av de tio måste, bara MÅSTE arbeta här, för varenda jävla kärringsköterska heter typ "Kyllikki" óch dylikt. De resterande två procenten måste bo i Hallunda, haha. Och så vi i för sig - i Glömsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0