Behold me

22:36:42 | 2010-01-11



Skulle du vilja vara längre?
Nej, men ha bättre hållning
Skulle du vilja väga mer?
Nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nej, eftersom om det vore så skulle det vara my blame.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Inte utan känslor.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Haha, semesterns dricka var nog.
Kan du röra på öronen?

Med händerna och fram och tillbaka. Dock inte vifta, haha.
Kan du slicka dig på näsan?
Nej
Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja
Kan dina föräldrar lita på dig?

Att undanhålla och ljuga är två skilda saker.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Haha det är knappt alltså, om jag inte är ensam.
Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja
Kan dina vänner lita på dig?

Annars kan jag inte kalla mig någons vän.
Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej, det vill jag inte.
Kan du suga?

Haha, det är inte jag som avgör!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Det säger pappa varje gång han är onykter, haha.
Har du ett syskon?

Två halvsyskon.
Har du varit full den här månaden?

Ett antal gånger, ja.
Har du någonsin haft sex med någon?

Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?

Ja.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej
Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja, det har jag.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ja.
Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja
Har du ljugit på någon fråga än?

Nej
Vem är din bästa vän?
Värderar inte dem så.
Vem älskar du?

Älska är och kommer förbli ett svårt ord.
Vem hade du senast sex med?

T
Vem vill du bli full med?

Ume!
Vem är den bästa artisten?
Kan inte nämna enbart en
Vem pratade du senast i telefon med?
Tom
Vem har du en liten crush i?

Josefining, hihi!
Vem är snyggast i världen?

Killen från Åre, MORR
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Ge bort?! Jag är väl inte tokig heller!
Vem är snällast i världen?

Henrik, stod ut med mina "grinden är stängd, jag måste klättra..." haha!
Vem saknar du?

Eveline och Hillevi!
Vem vill du prata med?

Izabelle
Vem sov du med senast?

Tom
.
Vem såg du full senast?

Haha, Pappa
Vem vet allt om dig?

Inte en själ.
Vem kramade du senast?

Mikael
Vem kan berätta allt för dig?

De som är villiga mig det förtroendet.
Vem kan du berätta allt för?

Det är frågan om en mental spärr.
Vem hatar du?
Hat är övervärderat.
Vad blir ditt namn baklänges?
letsirhc
Har du gjort en snöängel i år?

Nej, iaf inte än!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Ingen aning, kanske när jag fick andnöd som fyraåring.
Har en dröm gått i uppfyllelse?

Nej
Tycker du att sengångare är söta?

Säger som Izabelle, bara Sid i Ice age. Dock ser E.T. också ut som en, haha.
Har du någon gång testat karate?
Alltid på fyllan, haha.
Första sporten du gick på?
Jiu jitsu
Minimorötter eller pommes frites?
Beror på när
Vad längtar du mest till just nu?
Körkort - samt tid att plugga till det.
Hur gammal har du tänkt bli?

Tänker inte så mycket på kommande år, de kommer så fort ändå.
Har du haft vattkoppor?

Ett par.
Vad drömde du inatt?

Dreglade nog mer än drömde.
Vilken tv-serie är bäst just nu?

Kollar knappt på tv. Tidigare var det dock OC och OTH.
Vad åt du senast?

Russin
Höga eller låga strumpor?

Låga
Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att förlora mot mig själv.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Dricker inte mjölk.
Vad har du för färg på ditt påslakan?

Svart, som alltid.
Bikini eller baddräkt?

Burka är grejen, haha! Nej, men bikini.
Snyggaste läraren?

Öhrm .. tror fan inte jag haft en snygg lärare?
Är du mörkrädd?

Nej
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

Alltid när jag inte är naken! haha
Riktig gran eller plastgran?

Riktiga barrar.
Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt, är väl ingen barnrumpa heller.
Godaste drickan till frukosten?

Grönt te.
Vill du bli president?

Har inte SÅ stora visioner.
Har du spelat tjej i en teater?

Ja
Duscha eller bada?
Bada!
Har du gråtit i skolan någon gång?
Nej.
Hur tar du dig till jobbet?

Jobbar inte än.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Ja
Sjunger du på toa?

Om det tar tid, haha.
Vilken färg har din jacka?

Marinblå.
Använder du långkallingar?

Vid skidåkning
Är du höjdrädd?

Nej.
Vilket land vill du åka till?
Australien, Thailand.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Toms och Pappas likheter - Och att Tom blir så sur när jag nämner det, haha
Vad ska du göra nu?

Fortsätta bläddra i matteboken.
Har du sett din bästa vän gråta?
De flesta vännerna, tyvärr.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Idag äter jag magnesium
Vad åt du senast?
Russin?
Har du fått någon komplimang idag? 
Ja.
Har du varit med i en rättegång?
Ja.
Är du polare med grannarna?
Ja.
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Brosket i örat, första hålet till industrial - om det räknas.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hem från Åre igår.
Gay?
Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja
Har du äggat någon?
Ja, haha!
Suger det här?
Smått.
Har du haft en stalker?
någon med liknelser till det, ja.
Minns du din/dina musiklärares namn?
De senaste ja. Roger ägde ganska bra.
Hur bra är din syn?
Bra.
Har du varit på ett party?
Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Sneeela hajar kanske, haha.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
HAHA, good look have fun!
Har du varit utomlands?
Ja.
Har du sett din bästa vän naken?
Naked shit is cool.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har bara vart på min fasters, så ja - det, haha.
Var är dina syskon just nu?
Bror sitter bredvid mig i soffan och Syrran är väl hemma hos sig.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Jag har sjukt dåligt minne, men tror det var något med att jag stod och dansade naken med en speciell man, haha!
Vilken tid gick du upp i morse?
Imorse?! - IDAG! Minns inte.
Vad ska du göra i helgen?
Ingen aning, ut på krogen kanske?
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Det skulle du aldrig göra."
När va du riktigt sjuk senast?
I september.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jens ur Hoffmaestro i Torsdags, haha.
Vad finns i din bakficka?
Inga fickor på pyjamasbrallsen.
Har du färglinser?
Ja, använde de dock senast för ett år sedan.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov i duschen. haha!
Vad är det första du gör på morgonen?
Tvättar nyllet.
Vad ska du göra efter det här?
Ställa ifrån mig datorn och plocka upp matteboken.

Kommentarer
Postat av: rebbish

åh den fyllan får vi ta snart!! :*

2010-01-11 @ 23:15:55
URL: http://ponkins.blogg.se/
Postat av: Josefin

Crush on me! I knew it :( puss sötfis

2010-01-12 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0