Sitter på tumbatåget på väg hem oc

17:09:19 | 2009-09-11
0-77d919ecb72423a9b8f698465f95098a.png

Kolla varifrån!

Sitter på tumbatåget på väg hem och känner mig som världens vrak. Mys? - not. Mötte upp Enya för att lämna en klänning jag köpte till henne i huddinge. Hon kommer se ut som världens babe i den, -smokin' hot! Haha, skrek "Puss" till Enya över halva centralen och två icke-svenskar tog åt sig och trodde det var menat till dem. Jag närmare vrålar med en min likt "^o)"-smileyn att: "tro inte att det var till er!". Diskret bitch var namnet.


Pappa hade några mystiska planer så jag fick inte bestämma något över det. Hoppas fan det är värt det, för jag tackade nej till ett par riktiga godingar igår, haha! Ska laga curryscampi om mat inte ingår i pappas hemligheter. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0