I centrum och vill spendera pengar

13:51:37 | 2009-09-10
0-287bc7c9b640ebb79ddd5ced7411827d.png

Kolla varifrån!

I centrum och vill spendera pengar jag borde spara för allt i världen. Skulle in på hm för att köpa en svart liten tygbit, en enkel, men klassiskt uppklädd klänning. Men med min vanliga tur fanns det endast i storlek 40, - inte min size. Hittade två koftor, en annan klänning, halsband och en mössa. Lyckades faktiskt(och förundransvärt nog) hindra mig själv från att inkassera allt förutom mössan till min garderob. Stannade och köpte lök för biffrätten jag tänkte göra till middag innan jag precis nu satte arslet på bussen. Ska ta ut vovven på långis och skriva ihop om marknadsundersökningen när jag kommer hem. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Man blir lika glad varje gång man går förbi den där rutan. Så mysig idé :)

2009-09-10 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0