Halloj bloggen! För tillfället upp

18:05:57 | 2009-09-10
0-2a3e8b42d90f1c0473afc69df8e5f98b.png

Kolla varifrån!

Halloj bloggen! För tillfället uppehåller jag mig med att vandra i skogen med Selma i vänlig ordning, men denna gång är även mitt hjärtas dynamo kameran med. Får se hurdant resultatet blir. Inget lär ju dessvärre komma ut på nätet på ett tag, om ens någonsin. Fy satan i min gata vad sorgligt. Geeeee mig internet! Fick ett mess från vd Filip om att vi förmodligen jobbar hemifrån imorgon. Inte jag inte, för jag ska njuta av de sista dagarna med jycken, samt sköta lite "dress for success"-business, verkligen bokstavligen, åt Enya.


So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0