Facebook-test.

10:40:38 | 2009-09-21
Jag finner de här facebook-testen lite intressanta. Liksom, visst, de är lite överdrivna och somliga saker kan man verkligen INTE hålla med om. Men samtidigt - vissa saker bara boom, pang, ching - BINGO ! Eller ja, något i den stilen.
Gjorde "Vilken tjej är du?"-testet för en stund sedan, men direkt när jag klickat klart så började jag fundera på vissa svar ... och gjorde om testet. Men tycker mig hitta delar i dessa två som jag kan identifiera mig med.

Resultat 1

Du kanske inte hade den bästa uppväxten. Blev aldrig accepterad som du var. Dina intressen för rock , vissa sporter och kanske spel är ditt liv. Du är i stort behov av att alltid förlita dig på vänner, genom vänner får du styrka. Du kan ha dina stunder där livet känns förfärligt, du tänker nogrannare på vad livet igentligen fört dig. Och hur du left. Eller så kanske du bara vill ha mer uppmärksamhet , klä dig i en speciell klädlook som du själv gillar. Sticka ut lite i mängden, hoppa flänga och vara barn hela livet. Hur som helst är det viktigaste att du är dig själv, och ingen kan ändra på dig.
Resultat 2
Du gillar sport o aktiviteter, Och är inte SÅ mycket för smink o annat sånt där. Du följer inget speciellt mode utan tar på dig det du själv tycker är snyggt, Och du skapar en tuff härlig snygg look. Du har humor o är riktigt attraktiv, fast du kanske inte inser det själv. Dina vänner du har är sanna och älskar dig för den du är. Du går väldigt bra ihop med killar och kan tycka att andra tjejer är lite fjantiga. Du är härlig person i folks ögon.


Jag har verkligen uppskattat den senaste tidens öppna ögon mot mig. Folk har hittat nya sken utav mig, och givit mig komplimanger för saker jag inte hade några som helst aningar om att jag kunde vara bra på. Ibland behöver jag bara en vink, en tro eller helt enkelt ett schysst bemötande för att komma över den självbyggda kritiken. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0