Drivaxelsslöseri kan...

17:03:37 | 2009-09-26
3b8d09bab5684ceb974225292821bf68.png

Kolla varifrån!

Drivaxelsslöseri kan man väl sammanfatta dagen med. Bror var skicklig nog att dra tre stycken, och jag en. Den jag drog var det dock fel på, så jag tar inte på mig någon skuld, åhnej.


Nu glider vi i bussen mot nacka för att dumpa bilar och bussen. Vi håller på och gräver i stor skala hemma, så det får inte plats 25 bilar för tillfället liksom.


- Just det! Jag placerade mig femma in i a-finalen men drog där ytterligare en axel och däcket skavdes av fälgen, så jag valde att åka av efter andra varvet. Blev alltså sexa. Inga jätteprestationer precis, men man gör't för att det är kul, vinster och pokaler är bara fina bonusar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0