Stairway

02:48:20 | 2009-10-24
Hej, jag är trött!
Dagen inleddes med en väckning klockan fem, lite småfix på ett par texter och en vanlig jävlig insomning en timme senare. Vaknade tre minuter över åtta ... tre min efter första lektionens start - kanon!
Skyndade mig som en påtänd utter och kom en halvtimme sent, jävla skicklig jag börjar bli!

Gym och företaget har varit dagens tema. Var en sväng nere i Masmo på återförening nu lite tidigare ikväll också.
Och haha, vi gjorde Kycklingtacos idag, och jag tryckte i mig en wrap och fylldes plötsligt av världens mätthetskänsla och var tvungen att lägga mig ner på ett par köksstolar för att stablitisera läget. Vaknade en och en halv timme senare av att Marcus och Elin vandrade in genom dörren. = Riktig jävla matkoma.

Nej, hej och välkommern John Blund.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varnadra på bloglovin?=)

2009-10-24 @ 14:46:09
URL: http://bbbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0