Looking for answers

17:44:22 | 2009-12-07
God dag! (eller för att vara ärlig en lite småkass dag)
Imorse när jag vaknade dundrade mitt huvud och jag kände för att bädda ner mig i en håla i marken och förmultna, men smart som jag är kom jag till insikt och ringde och sjukanmälde mig istället. Började knapra piller och sov sedan ett tag tills Tom dyker upp i dörröppningen och säger att han, precis som mig, också märkt av bortdomning, stelhet och dy. i vänster sida av kroppen. Liksom, mina tre yttersta tår och fingrar på vänster sida är helt uppsvullna och domnade och vänsterarmen smärtar samtidigt med knävecket .. skitskumt.

Vid tolv upptäckte jag till min obelåtenhet att jag hade en god damn tid hos tandregleringen - not so fun när pappa är en fitta som bara surar på mig och vägrar skjutsa när jag knappt vill stå upp. Men kämpade på mig kläder och ut till bussen iaf, men tydligen helt förgäves då jag som förmodat redan innan "inte har tillräckliga behov" för det. Bah! Om jag vill ha't kan de väl bara gräva i sina dumma fickor. Jävla rabiata små tandpetare...


Body shot!

OCH ALLIHOPA - Tack för helgen, GRRRYMT!

Kommentarer
Postat av: Sandra Arestav

TACK SJÄLV GULLET <3

2009-12-09 @ 00:15:31
URL: http://fotofreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0