180809

20:17:43 | 2009-08-18
God kväll mitt herrskap.
Jag har försökt flertalet timmar att få in lite bilder från helgen på bloggen och facebook, men INGET är sammarbetsvilligt,  och jag vill bara slå och skrika och dampa loss på alltsammans!

Idag har jag försökt få lite inspiration till bloggen,  men jag känner mig så färglös - syns det,haha? Det är iaf annorlunda men så jävla svårt när man inte riktigt vet hur man vill ha't. - Vad tycker ni? Förslag eller förbättringar?

För en liten stund sedan gjorde jag hujeeda mig väl en helt gudomlig lax kantad med harricot verts och smögen-räksås och italiensk sallad ... det var nästan så att man tuppade av av godheten på den tallriken. Mumma!

-Nu är det tv con mi Padre!

Kommentarer
Postat av: Miia

färg? :P

2009-08-19 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0